Reklamačný poriadok
Reklamačný
poriadok
REB
- REAL PARTNERS, s.r.o.
Obchodný register Okresného súdu
Bratislava I, oddiel Sro, vl. č. 40916/B, IČO: 36366226, DIČ: 2022194746, IČ
DPH: SK2022194746 podľa §4,
sídlo: Vlčie hrdlo 61, 821 07 Bratislava, Slovenská republika.
Konateľ: Ing. Martin Ilavský
1. Spoločnosťou sa rozumie právnická osoba, podnikajúca na území
Slovenskej republiky, zapísaná v obchodnom registri, pri
predmete činnosti: sprostredkovanie
predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností (realitná činnosť).
2.
Klientom sa rozumie
akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej spoločnosť poskytuje svoje služby
na základe vyššie uvedeného predmetu činnosti.
3.
Ak klient usúdi, že
služby poskytované príslušnou spoločnosťou sú nevyhovujúce alebo bude mať k
vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť výhradu /
výhrady (ďalej len „reklamácia/reklamácie“):
a)
poštou na adrese:
REB -
REAL PARTNERS, s.r.o., Vlčie hrdlo 61, 821 07 Bratislava, Slovenská
republika
b)
osobne
na adrese: REB - REAL PARTNERS,
s.r.o., Vlčie hrdlo 61, 821 07 Bratislava, Slovenská republika
c)
elektronicky na
adrese: ilavsky@reb.sk
d) telefonicky
na čísle 0911 834 835
e)
spoločnosť a klient sa v prípade
telefonického kontaktu dojednajú na ďalšom postupe ohľadne podania a spísania
reklamácie, postupu pri jej riešení atď.
4.
Spoločnosť spíše s
klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol
v papierovej forme. Rovnopis alebo kópiu reklamačného poriadku si ponecháva
aj klient podávajúci reklamáciu.
5.
Klient je povinný
uplatniť reklamáciu písomne s vlastnoručným podpisom a je povinný ju spísať
určito, zrozumiteľne, správne a presne uviesť reklamované skutočnosti, ktoré
namieta a svoje tvrdenia aj vierohodným spôsobom dokázať - preukázať, najmä
predložením právne relevantných dokladov, ktoré je povinný obstarať na svoje
vlastné náklady. Klient je ďalej v tejto reklamácii povinný uviesť aj práva,
ktoré týmto spôsobom voči spoločnosti uplatňuje a ktoré nie je oprávnený neskôr
meniť bez súhlasu spoločnosti.
6.
Spoločnosť klientovi
podávajúcemu reklamáciu, potvrdí prijatie reklamácie.
7.
Spoločnosť preskúma
opodstatnenosť reklamácie a uzná ju ako oprávnenú, alebo neoprávnenú.
8.
Klient je povinný spoločnosti
poskytnúť všetku súčinnosť potrebnú na objasnenie reklamovanej skutočnosti.
9.
Vybavenie reklamácie
sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je
možné, najmä ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie stavu reklamovanej služby,
klient je o vybavení reklamácie upovedomený najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie.
10.
Pokiaľ spoločnosť uzná
reklamáciu za oprávnenú, poskytne klientovi náhradu vo forme zľavy na
reklamovanú službu alebo iné plnenie.
11.
Neuznané reklamácie oprávňujú klienta na podanie
žiadosti o opätovné preskúmanie oprávnenosti reklamácie do rúk konateľa
spoločnosti, ktorý reklamáciu znovu posúdi a svoje rozhodnutie oznámi
klientovi.
12.
Na základe zistení
učinených z reklamačných protokolov vyvodzuje spoločnosť dôsledky, stanovuje
metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných
ďalších reklamácií.
13.
Ostatné právne vzťahy
medzi spoločnosťou a klientom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom,
sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi spoločnosťou
a klientom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov
platných na území SR, a to v tomto poradí.
14.
Spoločnosť je
oprávnená z dôvodu zmien vo svojej obchodnej politike alebo zmien právnych
predpisov na území SR, alebo na základe vývoja právneho alebo podnikateľského
prostredia, alebo v záujme bezpečného fungovania informačného systému, alebo
minimalizácie rizika, tento Reklamačný poriadok kedykoľvek meniť, alebo
dopĺňať.
15.
Spoločnosť určí
zverejnením alebo vo svojich prevádzkach alebo na svojej internetovej stránke
aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Za vady služieb nemožno považovať
čerpanie služieb menšieho rozsahu spôsobené samotnými okolnosťami vyššej moci –
napr. povodeň, snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom,
vrátane prerušenia dodávok elektrickej energie alebo vody.
16. Spoločnosť spracováva osobné údaje v zmysle zák. č. 18/2018
Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých
zákonov. Spracúvanie osobných údajov je
zákonné, ak sa vykonáva na základe aspoň jedného z týchto právnych
základov
a)
dotknutá osoba vyjadrila súhlas so spracúvaním svojich
osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel,
b)
spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie
zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia
pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby,
c)
spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa
osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika
viazaná,
d)
spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na ochranu
života, zdravia alebo majetku dotknutej osoby, alebo inej fyzickej osoby,
e)
spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie
úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej
prevádzkovateľovi, alebo
f)
spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na účel
oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany okrem prípadov, keď nad
týmito záujmami prevažujú záujmy alebo práva dotknutej osoby vyžadujúce si
ochranu osobných údajov, najmä ak je dotknutou osobu dieťa; tento právny základ
sa nevzťahuje na spracúvanie osobných údajov orgánmi verejnej moci pri plnení
ich úloh.
17. Právny
základ pre spracúvanie osobných údajov podľa odseku 1 písm. c) a e)
musí byť ustanovený v tomto zákone, osobitnom predpise alebo v medzinárodnej
zmluve, ktorou je Slovenská republika viazaná; osobitný zákon musí ustanovovať
účel spracúvania osobných údajov, kategóriu dotknutých osôb a zoznam
spracúvaných osobných údajov alebo rozsah spracúvaných osobných údajov.
Spracúvané osobné údaje na základe osobitného zákona možno z informačného
systému poskytnúť, preniesť alebo zverejniť len vtedy, ak osobitný zákon
ustanovuje účel poskytovania alebo účel zverejňovania, zoznam spracúvaných
osobných údajov alebo rozsah spracúvaných osobných údajov, ktoré možno
poskytnúť alebo zverejniť, prípadne príjemcov, ktorým sa osobné údaje poskytnú.
18. Ak
spracúvanie osobných údajov na iný účel ako na účel, na ktorý boli osobné údaje
získané, nie je založené na súhlase dotknutej osoby alebo na osobitnom
predpise, prevádzkovateľ na zistenie toho, či je spracúvanie osobných údajov na
iný účel zlučiteľné s účelom, na ktorý boli osobné údaje pôvodne získané okrem
iného musí zohľadniť
a)
akúkoľvek súvislosť medzi účelom, na ktorý sa osobné
údaje pôvodne získali, a účelom zamýšľaného ďalšieho spracúvania osobných
údajov,
b)
okolnosti, za akých sa osobné údaje získali, najmä
okolnosti týkajúce sa vzťahu medzi dotknutou osobou a prevádzkovateľom,
c)
povahu osobných údajov, najmä či sa spracúvajú
osobitné kategórie osobných údajov podľa § 16 alebo osobné údaje týkajúce sa
uznania viny za spáchanie trestného činu alebo priestupku podľa § 17,
d)
možné následky zamýšľaného ďalšieho spracúvania
osobných údajov pre dotknutú osobu a
e)
existenciu primeraných záruk, ktoré môžu zahŕňať
šifrovanie alebo pseudonymizáciu.
19.
Tento reklamačný
poriadok nadobúda účinnosť 10.12.2018
.............................................................
REB - REAL PARTNERS, s.r.o.
Ing. Martin Ilavský
(konateľ)
Reklamačný
formulár
Dátum podania
reklamácie: .........................................................................................................
Údaje
o maklérovi, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje: ............................................................
Typ transakcie,
ktorá bola zrealizovaná: □ predaj □
prenájom □ kúpa
Špecifikácia
nehnuteľnosti:
.........................................................................................................
Údaje o osobe,
ktorý podáva reklamáciu (meno, priezvisko, adresa, kontakt, email): .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Vecný obsah
reklamácie (vyplňuje osoba, ktorá podáva reklamáciu). Špecifikujte tiež pochybenie
v konaní makléra alebo samotnej realitnej kancelárie.
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
V.......,
dňa:............................ ......................................................................
Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu:
Vyjadrenie k
reklamácii spoločnosťou:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Reklamácia bola uznaná za
oprávnenú: □ áno □ nie
Odôvodnenie:
..............................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Spôsob vybavenia reklamácie:
.....................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
V.......,
dňa:............................ .............................................................
REB - REAL
PARTNERS, s.r.o.
Ing. Martin Ilavský
(konateľ)
___________________________________________________________________________
S vybavením
reklamácie (*hodiace sa označte krížikom): □ súhlasím □ nesúhlasím
V.......,
dňa:............................
......................................................................
Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu